torstai 11. kesäkuuta 2009

Elbow grip aysha

Jippii ja jippijai jei!!! Minulla on ollut yhden liikkeen kanssa niin suuria ongelmia ja nyt olen saanut sen sujumaan. Kun lähdin sitä joskus puoli vuotta sitten yrittämään tulin sieltä jotenkin hassusti alas, mitään ei sattunut, mutta säikähdin aikalailla. Sen jälkeen olen yrittänyt, sekä vältellyt liikettä ja nyt pitkän tauon jälkeen se sitten vaan onnistui :)

Nyt ote on aika pitävä ja olen sitä pari kertaa treenannut ja tässä kuvia niistä kerroista. Onhan siinä vielä hieman hiottavaa, mutta olen tuohonkin suorittukseen erittäin tyytyväinen!



Tampereen Showcasen jälkeen kävin tutustumassa Tukholmalaisen Nellen studion nettisivuihin ja blogiin ja siellä oli kuvia esityksestä + mainos syksyn kisoista. Täältä voitte käydä tutustumassa Nellen tankotanssistudioon ja täältä blogiin, jossa juttua Showcasesta:)


2 kommenttia:

  1. Wow ja harreguud! Mulla on jo jonkin aikaa ollut mielessa tankotanssituntien ottaminen, mutta en ole viela paassyt kaymaan.

    VastaaPoista
  2. Hei KitKat! Suosittelen ehdottomasti ainakin testaamaan, vaarana siinä vaan on se että jää koukkuun:)

    VastaaPoista